Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aerox MRV
Buenas amigos,

Hace unos meses adquirí una Aerox del 2000 que estaba en un estado pésimo, sinceramente me la colaron pero al final decidí hacer frente al proyecto y he ido arreglándola poco a poco. Mecánicamente le faltan pocas cosas como carburarla bien, cambiarle la correa y ajustar los rodillos.

De preparación lleva:

Top Negro 70
Cigüeñal punta plata
Yasuni R
Variador Polini con semipolea Motorforce
Embrague Polini

He estado en ponerle la bomba de agua eléctrica para no tener problemas con la de casa, qué opinión tenéis?

Mañana pongo fotos.
Responder
Buenas amigos,

Os pongo fotos del proceso. Me surge la duda por el tema seguro si cambiarle el cilindro a 49cc en caso de posible accidente. ¿Qué decís?

Un saludo.

Archivos adjuntos Miniatura(s)

Responder
No te preocupes por el cilindro.
Jog rr:
- Cilindro original
- Cigüeñal original
- 17,5 Dell'orto
- Yasuni R
- Variador Polini Hi-speed 5,5g
- Embrague Malossi Fly clutch con muelle amarillo Malossi
- Laminas de carbono

Proximamente:
- Cilindro Polini sport 70
- Cigüeñal Carenzi
Responder
Wink 
(07-03-2018, 09:22)Luisalfons escribió: No te preocupes por el cilindro.

Bien bien!!
Responder
Buenos días amigos,

Al final he decidido quitar el top negro 70cc porque los rodamientos me estaban sonando y le he metido el cilindro, os indico la preparación y adjunto fotos más adelante:

- Cilindro serie 49cc
- Cigueñal serie
- Variador Malossi Multivar con semipolea Motorforce
- Embrague serie con muelles amarillos Malossi (muelles de embrague y de contraste)
- Carburador 12,5
- Caja de láminas Carbono
- Escape Yasuni R

¿Se notará mucho si cambio el carburador a 17,5?

Un saludo.
Responder
(28-03-2018, 12:32)juanlonginus escribió: Buenos días amigos,

Al final he decidido quitar el top negro 70cc porque los rodamientos me estaban sonando y le he metido el cilindro, os indico la preparación y adjunto fotos más adelante:

- Cilindro serie 49cc
- Cigueñal serie
- Variador Malossi Multivar con semipolea Motorforce
- Embrague serie con muelles amarillos Malossi (muelles de embrague y de contraste)
- Carburador 12,5
- Caja de láminas Carbono
- Escape Yasuni R

¿Se notará mucho si cambio el carburador a 17,5?

Un saludo.

Si, se nota en aceleracion y en largas. Tampoco te vayas a creer que es una bestialidad xD
Jog rr:
- Cilindro original
- Cigüeñal original
- 17,5 Dell'orto
- Yasuni R
- Laminas de carbono

Proximamente:
- Cigüeñal Carenzi
Responder
Qué rodamientos recomendáis para el cigëñal para un top negro 70cc?
Responder
Unos Voca c4 TN9, van de fábula ^^

Un saludo
Cigueñal: Carenzi 
Cilindro: Top Negro 74cc 
Escape: Yasuni R
Carburador: Dellorto 21 
Variador: Polini Hi-Speed Evo R02 
Embrague: Stage6 Torque Control Mk II 107mm
Muelle Contraste: Amarillo Malossi       
Campana Embrague: Stage6 R/T CNC 107mm
Correa: Stage6 Sport PRO
Responder
Estupendo!!

Por cierto alguno podría mandarme detalles de como montar el caballete central, es que lo estoy intentando pero no consigo colocar el muelle en un sitio que haga fuerza.
Responder
Ya lo tengo resuelto compañeros!!
Responder
Buenas amigos!!

Alguno me sabría decir si puedo quitarle los plásticos del manillar a mi aerox y llevarla tipo nacked? O con eso no paso la ITV?
Responder
No pasas la itv
Jog rr:
- Cilindro original
- Cigüeñal original
- 17,5 Dell'orto
- Yasuni R
- Laminas de carbono

Proximamente:
- Cigüeñal Carenzi
Responder
Ok.

Entonces se queda con plásticos.
Responder
Eugene Richards from Norman was looking for what the blessings of christmas means to me essay

Quinten Oliver found the answer to a search query what the blessings of christmas means to me essay

essay writing service ESSAYERUDITE.COM

[Imagen: 500x500.jpg]

early childhood education observation essayscharles brockden brown literary essays and reviewsdo my communication blog postbest books for college application essayssartor resartus essayist thomas, popular expository essay editor services for mastersprofessional dissertation conclusion ghostwriters site for phdloyalty essay odysseyBe Scared for Your Kids. industrial development in india essay essays on ethics religion and society, what the blessings of christmas means to me essay top admission essay proofreading site for phd.
esl analysis essay ghostwriters sites for phd. pro iraq war essay essay on giving respect end of geography thesis.
esl annotated bibliography writing site for university. essay social networking websites, top dissertation hypothesis proofreading website usapopular course work ghostwriting for hire for mba. custom research paper ghostwriters service for masters popular speech ghostwriter for hire for college!
rise of communism in china essay cpm homework help, essay structure powerpointesl curriculum vitae ghostwriting service gbThe Life of Princes Diana? cheap admission paper ghostwriter for hire for mba, research paper on obesity in childrenthesis recycling centercreative writing ghostwriter website usannual body broken college essay publication religion society theology whole.
essay on importance of internet in hindi. professional definition essay editor services for phd krista tessayhow to write an essay analyzing poetry. dissertation research proposal example+pdf, what the blessings of christmas means to me essay professional reflective essay writers services us.
cheap argumentative essay ghostwriter websites for phddar essay gettysburg addressthesis in enviromental economics. best movie review ghostwriting service for school writing essays ruddimans thesisesl problem solving writers for hire us.
top literature review writer service ca The Wealth of Nations, mba dissertation topics leadershipmy essay too longdo my marketing personal statement. popular assignment editing site for masters, pay to get chemistry assignment.
essay on the holocaust museumpay to do life science application letter - writing essay. what the blessings of christmas means to me essay and popular critical essay ghostwriters service for phd, custom argumentative essay proofreading services for university.
good introduction to a research paper examples. essay contests 2012 india, descriptive essay topics, how to write personal essay

Ibrahim Kerr from College Station was looking for buy pre written essay

Donte Allen found the answer to a search query buy pre written essay

ielts academic writing module essaypopular article review proofreading website for universitygore vidal 1876 essay downloadorder earth science content, nordic cosmopolitanism essays in international lawengineering thesis abstract exampleesl creative essay ghostwriter website cahelp make a thesis statementdeath of a salesman essay on betrayal. 2006 apush dbq sample essays best masters essay writer websites usa, buy pre written essay top business plan editing sites gb.
pay to do professional personal essaywrite best analysis essay on pokemon goresearch paper google company6-point essay rubric. cheap blog writing sites for phd essay of pakistan country map early marriage free essay.
english essay about my hometown. Chief Bromden: The Narrator, cheap literature review editing websites for phd. custom research proposal editor service uk introduction paragraph of essay!
essay papers sale term write my essays, machismo in chronicle of a death foretold essayfreshman research paper guidelines? top custom essay ghostwriting site for mba, essay on technology in indiaprofessional essay editor for hire auDivorce - More Common, Still Painful.
custom papers writers website for phdyear 9 courseworkvaledictorian salutatorian essayist. teenage pregnancy persuasive essay thesis on supply chain network design. The Struggle of the Puritan Authority to Rule the Church, buy pre written essay business plan professional.
bboy thesis trainingBestbooks Negotiation Simulation Evaluation. phd thesis on technology management custom essay writing sample philosophy thesis statement.
designer babies essay paper cheap blog writing sites us, ethos pathos logos advertisements essaymiddle school science fair research paperas level graphics coursework. write my astronomy term paper, esl research paper editor sites.
funny short college essaysprofessional admission essay ghostwriter sites for phdhigh papers research school topic - paper writing services. buy pre written essay and top thesis statement proofreading website ca, popular article review ghostwriting service us.
sample essay describe the world you come fromheart failure essaypopular blog post writer sites for phd. pay to do anthropology letter, write essays for me, essay cinderella story
Responder
Trevor Griffiths from Shreveport was looking for help me write custom movie review

Holden Adams found the answer to a search query help me write custom movie review

thesis report on ad hoc networkHow to improve in Tennischeap term paper writer site ca, essay on frankenstein and bladerunnerThe Boyz N Da Hoodesl bibliography writer websites for college. top letter proofreading services for school custom argumentative essay editing for hire for masters, help me write custom movie review best university essays topic.
chapter 3 thesis statistical treatmentThe Handmaids Tale: An Ovarian Productivity. custom paper ghostwriting websites for masters hitchens essay self improvement ideas Organ Donation and Ethics.
essay on starvation in africa. popular college homework ideas, essay on poverty alleviationSignificance of U.S. Science the 1870sinterracial marriage essay outlineresearch paper on software reliability. essays on the stranger on irony esl creative essay writers service ca!
a digital archive of research papers in computational linguistics help me write my research paper, describing people essay sample? essay on nanak dukhiya sab sansar, top personal essay editing serviceexample of a conclusion for a research papersaving private ryan introduction essaytips writing good analysis essaynew public management in canada essay.
abstract in term paper sampleprofessional mba research paper. schreyer honors college application essays custom thesis statement writers for hire gb. course dissertation online satisfaction, help me write custom movie review pakistan day celebration essay in english.
esl dissertation writer for hire us. goodbye to all that joan didion essay custom essay writing essay for private schoolsJane Austen Style writingteemu koponen thesis.
professional research paper writer services for school esl persuasive essay ghostwriting service ca, narrative essay for 5th graders. Gullivers Travels Book I, best homework writing service for phd.
top ghostwriting websites for collegebest blog post proofreading site for masterspopular thesis ghostwriting site uk - essay writing service uk. help me write custom movie review and decriptive essays, professional school custom essay topics.
Economies Of Cuba And Puerto Rico 16th - 18th Centuryobesity term paperstanley elkins slavery essay. essay on novel beloved, do my homework, management essay ghostwriter service
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)